17 minuter till måndag

Dags att börja tänka på refrängen och snutta kudde. En ny arbetsvecka är på g med allt vad det innebär. I morgon får jag heller inte glömma att jag måste smita hem lite tidigare för att hinna till frissan i tid. Men guuuu vad fjolligt det lät då. Hinna hem till frissan i tid.. jisses... ska hitta på en mer manlig mening nästa gång det är på tapeten. Jaja, friseras ska jag, sen får vi se om jag vågar bryta mönstret med att klippa mig kort eller faktiskt hitta på något annat. Kommer nog skriva vad det blev men föga troligt att jag lägger upp en bild på det. Inga egopics här inte.

Natti

Kommentarer
Postat av: Chris

Spara till page!!!

2009-03-09 @ 07:03:01
Postat av: Bim HD

ler

VILL ha en före och en efter - basta!!! Bild alltså ;)

Må så grankott...

(och att du skrev så feminint(?) var säkerligen med mening just denna dag - den 8mars, så det så... :D)

2009-03-09 @ 12:35:53
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

owen wilson!

2009-03-09 @ 15:06:22
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0