Brrr.... kallt ute ute

Har precis varit ute och gått Ringleden med syster och mor. Temperaturen var inte så farlig men det var ändå isande kallt. Gissningsvis fukt i luften som trängde in genom kropp och märg. Får bli till att sätta kaffebryggaren i arbete igen så man får i sig lite värme och det livsviktiga koffeinet.
Strykningen lägger jag på is så länge. Tror jag har ett och annat plagg kvar i garderoben som jag kan använda innan det blir panik. Men jag måste fixa något att äta iaf. Får se vilken kulinarisk rätt det kan tänkas bli idag.

Ice man


Kommentarer
Postat av: Ida

Skulle inte ge mig ut frivilligt på en promenad idag! Brrr! Sitter inne o värmer mig med en kopp te, det är mycket trevligare :)

När jag tänker efter så tog jag faktiskt en promenad runt lunch... Och kan ju inte ha varit så farligt med tanke på att jag inte minns det :)

2009-03-01 @ 17:28:22
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0