Färdig

Om lite mer än en timma ska de första gökarna anlända. Gott om tid att göra ingenting på alltså. Har hunnit med allt jag tänkte göra innan, med god marginal för en gångs skull. Måste ha nåt med åldern att göra. Nu kan man ju oxå undra varför jag städar innan en fest. Det brukar vara bättre att städa dagen efter, vilket jag säkert får göra iaf men ändå. Vi är inte riktigt så sjövilda längre så jag behöver nog inte oroa mig för att någon står och pissar i en vas eller runkar i en chipspåse och undrar om vi gillar dipp. Då kan det gärna se lite trevlig ut när folket kommer. Köket lär väl iaf bli en katastrofzon igen, många kockar ni vet.
Ena göken har förresten grävt fram ett recept på lamm och vägrar säga vad vi ska göra. Han har dessutom erbjudit sig att handla allt vi behöver för att hålla på det extra länge. Skönt för då slipper vi andra engagera oss i det men samtidigt lite synd. Vi brukar ha ganska kul när vi går och botaniserar i mataffärerna och frågar personalen dumma frågor. Men men, detta blir spännande.
Nu får det bli lite lut!

Gordon R.

Rent kök
Städat och fint

Entertainment center (saknar min PS3'a dock)

Kommentarer
Postat av: Bim HD

Hm, låter som något spännande är på G... :D

Må så grankott...

2009-03-07 @ 15:58:20
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

så jättefint du gjort! hoppas ni får det urtrevligt! jag har klätt mig i herrskjorta ifall ni skulle bjuda bort mig..eller kanske att jag kommer och försöker hmm "smälta in"...



skoja bara

2009-03-07 @ 16:14:32
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Helen

Åhhh...blir grön av avund när jag ser ditt "entertainment center" - VILL HA! Men, två personer kan ju tillföra olika saker till ett förhållande - du har hardware och jag har en massa software i form av en diger DVD-samling (300+...har tappat räkningen...)! Kan väl säkert bli något bra av detta?? ;-D



OBS! Ovanstående ska tas som ett skämt - jag är ingen crazy internet-stalker, haha!



P.S. Hoppas att maten smakade bra!

2009-03-08 @ 11:30:17
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Ida

Mooooovieniiiiight!!!!!!!!!!!!!! :D Eller bara en schysst spelkväll ;) Var har du gjort av PS'n då?

2009-03-08 @ 21:26:00
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0