Freitag!

Äntligen helg igen då! Två dagars skönt slappande (bortsett från tvätt, lite strykning, diskning och något svepande med dammsugaren). Blir det fint väder får jag väl försöka ge mig på att storstäda bilen och göra den någorlunda vårfin. Har ju visst en trädgård också... äsch.. den kan vänta.
Lugn dag på kneget iaf och fick lite gjort som har legat och surnat ett tag, kändes bra. Då kan man med väldigt gott samvete smita hem lite tidigare.
Möte upp syster utanför stans ena fik för att sedan gå in där och gotta oss. Det blev en maffig brownie, cappucino och så delade vi på en negerboll. Satt som en smäck. Fick dock en uppstramning över att jag inte hade med kameran och fotade detta till bloggen, så syster tog bilder med mobilen. Jag ska skärpa mig till nästa vecka, lovar.
Nu suger det dock i tarmen igen. Maten på jobbet var allmänt vidrig så jag har knappt ätit idag. En man som jag har ju ett rejät matintag och det är bäst att blidka detta så jag inte blir ledsen och kinkig. Därför får det nu bli lite platt exotisk italiensk mat (en pizza alltså) och helgens första bärs! Mmmmm!!

Ledighetskommitén



(Ja det är min klena arm som syns)


Kommentarer
Postat av: Bim HD

Ahhhhhhhhh... det där satt säkerligen gott - kändes som om man ville ha... Hm, var en fluga i taket, såg du mig inte? :D

Må så grankott...

2009-03-20 @ 18:19:47
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Bim HD

Hm, någon som slocknade efter kulinariska italienska maten? hihihi... eller ölen? :D

Må så grankott...

2009-03-20 @ 19:57:00
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Helen

Fika med syrran är ju inte fel. Jag och MIN syrra fikar aldrig, tråkigt nog. Mmm...pizza... Funderade på en sådan (eller en hamburgertallrik) efter mitt besök på gymmet. Men då hade ju mitt slit varit ogjort, hihi. Men, men... I morgon lär jag nog inte kunna stå emot pizzerians lockrop. Det är ödets ironi att bo granne med ett gym - och en pizzeria. ;-)



I helgen måste jag ta hand om mitt bombnedslag till lägenhet. Förstår inte hur en person kan röra till det så mycket på en så begränsad yta! Kram

2009-03-20 @ 21:50:47
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Willys har flera goda ölsorter som man ska testa, min favorit finns nog dock inte kvar vad jag har kunnat se.

Jag åt två chips, två bett i kakan och halva godisskålen, mer ville jag inte ha efter all mat :-)

2009-03-21 @ 02:40:55
URL: http://ellisbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0