Full!

Japp! Så är den bistra sanningen. Jag är nyligen hemkommen och hyggligt på lyset. Får verkligen koncentrera mig för att stava rätt. Många suddningar blir det! Har varit hos systeryster och hennes kille lite spontant sådär och nattsuddat. Mycket musik har det blivit och en hel del mer eller mindre intressanta diskussioner.
Jag funderar nu starkt på att gå och lägga mig. Ser en fläck i taket som rör sig mot väggen men den kommer liksom aldrig fram. Ja jävlar, öl är gott! God natt på er alla  kära läsare, jag ska nu in i dimman!

Mr. Self destruct

Kommentarer
Postat av: Bim HD

Ska nu in i dimma? Ehhh, är du inte där redan? :D

Må så grankott...

2009-03-22 @ 08:17:23
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Helen

God morgon...öh...Snutten(?). Eller ska jag säga Fyllkajan? ;-)



Vi tycks ha levt helt olika liv den här helgen: Du har ätit pizza och hinkat öl, medan jag har motionerat och avstått från hamburgertallrik och chokladbollar. Eller avstått och avstått... Jag kunde ju inte göra chokladbollar p g a ingrediensbrist och ut i kylan till pizzerian ville jag ju inte gå.



Hoppas att du och ditt vurpollon mår hyfsat bra när ni vaknar - vilket väl blir någon gång under kvällen! ;-)

2009-03-22 @ 09:38:41
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Helen

Men se...han har STIGIT UPP! ;-) Nu blir jag faktiskt impad... Allt väl?



Jo, jag var i ensamt majestät på gymmet i dag också. Och efter dusch och frukost blir det nu städning - för oss båda! (Och jag måste gå till Hemköp och se till att jag får med mig alla chokladbollsingredienser hem). :-)

2009-03-22 @ 10:58:10
URL: http://hihellohelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0