Ge mig 7 rätt, NU!

Då var Quantum of Solace avklarad, och ett par öl till. *hick* Filmen var ganska ok ändå. Det gick i ett rasande tempo från början till slut så det var bara att hänga med på resan. Dock höll jag på att börja lipa i början av filmen när herr Bond totalkvaddar sin Aston Martin! Jag menar, är det några som gör snyggare bilar än Aston Martin? Ferraris flesta modeller är förvisso väldigt snygga och Lotus Elise är en annan fin bil men de kan inte riktigt mäta sig med Aston Martin.... dessa former... jag gillar ju former... Fan, när ska den där satans jävla lottovinsten slå in?!
Klockan är visst inte så mycket än ser jag så jag får väl ta och glutta på en rulle till och sen se om det är dax för bingen. Vägrar lägga mig tidigt på en helg, men så är jag nattuggla oxå. Man måste ta vara på varenda timma för snart är det söndag kväll igen och så sitter man där och undrar vart tiden tog vägen. Eller ska man vila upp sig på helgen... nä.. det gör man ju på jobbet.. eller vänta nu.. hmm...

Agent Orange




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Han väser för att han bygger bo bakom soffan och då får man inte komma nära.. Han har inte varit så arg på ett bra tag, då var det skohyllan i hallen som var boplatsen och den fick man inte närma sig.. jobbig fågel. Men söt dock.

2009-03-13 @ 23:38:00
URL: http://ellisbellis.blogg.se/
Postat av: Helen

Jasså - du är uppe halva nätterna? Själv är jag mer en morgonmänniska (JÄKLAR - en olikhet!). Fast det är ju inte så att jag STUDSAR upp på morgonen - jag vill bara inte sova bort den ljusa tiden på dygnet. När det blir mörkt blir jag så trött och seg - håller helt klart sommarhalvåret som favorit! Kram på dig :-)

2009-03-14 @ 08:44:45
URL: http://hihellohelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0