Hög på mat och syre

Då har man fått hemlagad mat i magen, och med hemlagat menar jag såklart att morsan har gjort den, så man är mätt och belåten. Har även gått en sväng och fått i mig lite frisk luft, inte dumt det heller. Men imorgon får det bli en längre runda.
Nu när man är hemma i dagsljus så ser man helt plötsligt hur jävla skitigt det tycks vara så jag får ta tag i lite städning. Tassavtryck både här och där och lite smått aggresiva damråttor ser ut att vistas i hörnen. Kraftag får det bli. Moppen ska tas fram efter en rejäl dammsugning så det blir till att kavla upp ärmarna och bejaka den kvinliga sidan... för det måste väl vara städning som de menar när man ska bejaka den sidan.. eller? Någon som har en annan förklaring? Tell me!

Meet ze monsta

Kommentarer
Postat av: Helen

Ahhh...mammas hemlagade. Vill också ha! Själv är jag ingen kock av rang. Tror dock mest att det beror på att det är tråkigt att laga mat till EN person - inte för att det är så förtvivlat svårt att laga mat (beror ju på vad man ska laga förstås). Ikväll blir det varma mackor med makrill (i tomatsås) + ost. Komplicerat? Nej. Gott? JAAA! :-D

2009-03-14 @ 18:04:49
URL: http://hihellohelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0