Katt-tunga

Fy satan vad kallt det var imorse, -10 stoltserade mätaren med. Tur man har garage så man slipper stå och skrapa bilen innan man kommer iväg till kneget. Väldig tur idag dessutom då jag råkade ligga kvar lite för länge i sängen. Frukosten bestod i all hast av ett glas jos. Inget som direkt mättar utan mer väcker magen till liv för att sedan slå knut på sig själv om den inte får nåt i sig bums. Lite mer tur då att vi köpte fika till morgonkaffet idag så jag överlevde fram till lunchen. Annars hade det kunnat bli grinigt och kinkigt!

Onsdag igen då och åter nedförsbacke till helgen. Onsdag innebär oftast raidkväll för mig i WoW och likaså idag. Jag har dragit ned ganska mycket på mitt WoW'ande, duktigt va? Undrar bara om det beror på ålder eller att jag börjad ledsna. Nä, åldern kan det inte vara... är fortfarande som ett barn när det kommer till spel och prylar!

Bäst jag tar och fixar lite krubb innan det är dax att hoppa in i spelens värld och förlora sig bort i några timmar. Hera sitter förresten bredvid mig och slickar sig om munnen. Undrar om hon försöker tala om att även hon är hungrig. Det såg lite tomt ut i matskålarna när jag kom hem.

Come on katten, det svänger ju!




Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

lilla lulu =)



hmm du kanske borde starta booblovin`?



Jodå, mesta bra här..eller jag har en ömklig magsjuk jättebebis i sängen och enligt massösSusanne har jag en tomat i ena skuldran.

Annars är det bra.

Nej jag har skoskav också.

2009-03-25 @ 18:06:02
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0