Kylskåpsmarodören

Det blev ingen Nobelmiddag utan min egen variant av en tonfisksallad. Receptet är hemligt men att kalla det sallad är nog fel då den inte innehåller några grönsaker alls. Ha, där fick ni nåt att lura på. Sen var jag duktig och torkade ur hyllorna i kylen, det var på tiden.
Nu rinner lutet så sakta genom bryggaren och den underbara kaffedoften sprider sig. Tänkte glo på en film nu. Punisher: War zone. En kollega sa att jag bara måste se den. Tydligen fullt ös genom hela filmen och hjärnsubstanser och inälvor till höger och vänster. Låter som en film av män, om män, för män. Kan det vara annat än bra då? Ja ni lär få veta vad jag tyckte.

Pew pew


Kommentarer
Postat av: Helen

Tonfisksallad UTAN grönsaker? Låter mycket intressant... Själv gör jag ofta tonfisksallad, dock MED mycket grönsaker! :-D



Den där filmen låter inte som något jag skulle gilla - men så är jag ju inte av manligt kön heller!

2009-03-05 @ 20:43:17
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Bim HD

Hm, tonfisken direkt ur burken? :D

Låter som en äkta karlakarlstonfisksallad :P Möjligen kanske den kan tömmas upp i en skål, men då blir det ju disk?

Må så grankot...

2009-03-07 @ 15:43:52
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0