Mer snö?

Alltså här trodde man att våren hade kommit för ett par dagar sedan. Men nu faller den eländiga snön igen och det blir kallare. Hade sett fram emot att få tvätta Betty (ja bilen alltså) och göra henne vårfin och sätta på sommarostarna igen och burna omkring. Verkar som att det får vänta ett tag till. Antar att jag får skotta garageuppfarten imorgon om det fortsätter falla under natten. Något positivt är iaf att gräset inte behöver klippas än och rabatterna gör heller inget väsen av sig. Men de gräver jag nog igen i sommar. Hur skulle det se ut om en karlakarl som jag ligger och påtar i rabatterna som en annan TV4-Bosse? Skulle bli ramaskri och världsekonomin skulle falla ännu mer i tron om att jordens sista ljus har slocknat... eller ja.. kanske inte... men ändå. No more snö! No more snö!

Bueller?... Bueller?... Bueller?

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Låt ogräset frodas i rabatterna, ogräs kan vara vackert det också :-) Maskrosor t.ex.

2009-03-13 @ 01:46:03
URL: http://ellisbellis.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-13 @ 13:28:17
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Bim HD

Men, har du också haft besök av någon - känner igen något ovan här? ehhh... ngn som vill i toppen månne :)

Hm... karlar och rabatter? Tänk, jag tror att kursen skulle stiga jag, lovar!!! Mycket mer än om kvinnorna låg där och rensade. Tänk var mycket tankar som fick flöda fritt medan man försökte förtränga alla problem i världen när man rensar. Nej, fram för karlar i rabatterna - basta!!!

Må så grankott...

(hon den där ev värdshusvärdinnan i sommar, ngn gång? ev ;))

2009-03-13 @ 16:21:41
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0