Morgonstund har tass i mun

Blev väckt för en stund sen av att Hades satt och petade mig i ansiktet med ena tassen och spann värre än ett sågverk. Go jävla katt alltså men låt mig sova!! Kattskrälle! Men klockan var ju en del så det var väl på tiden att jag masade mig upp. Satt och tittade på live dvd'n "and all that could have been" med Nine inch nails inatt och drömde mig bort till Arvikafestivalen. Får bli till att fixa en biljettjäkel när lönen ramlar in.
Nu ska jag fixa lite frukost, dvs resterna av gårdagens pizza (Mmm... kall pizza *drool*) och duscha och göra mig vacker. Ska käka lunch hos päronen sen om jag inte missminner mig. På återseende.

Raggamuffin

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha du är snäll du! Men jag somnade ifrån monstren vid 03:30-tiden och nu är jag inte rädd längre, men tack ändå! :-)

2009-03-14 @ 11:36:03
URL: http://ellisbellis.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Ja men som Pippi säger, är man stark måste man också vara snäll. Du är nog inte snäll mot spöken men man måste väl säga att du är snäll mot mig om du kommer hit och räddar mig mot monster..?!

2009-03-14 @ 16:45:30
URL: http://ellisbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0