Rena rama meteoriten

Är verkligen astrött idag. Kom i säng sent och kunde sen inte sova, förutom när klockan ringde i morse såklart. Då somnade jag minsann om och snoozade en femtioelva gånger så jag höll på att inte komma ur sängen. Det blev en panikdusch och en macka på stående fot innan jag brummade iväg i bilen. Sen har dagen segat sig fram. Skönt att det är fredag imorgon.

Fick ett jävla stenskott på rutan på vägen hem också. En sketastor sten kom farandes från framförvarande bil och det riktigt sjöng till i hela bilen vid kollisionen. Tur i oturen att den inte tog motorhuven, hade nog blivit ett stort fult märke och kanske tom en mindre buckla. Men nu sitter jag här och tröstäter lite choklad tack vare detta. Tycker jag förtjänar det! Min darling blev ju skadad!

Nu ska jag bära in lite pellets, går åt en del i kylan, och sen får det bli krubb tillsammans med veckans avsnitt av Lost.

w00t


(Tröstätning)


Kommentarer
Postat av: Helen

Stackars dig - och stackars Bettan! :-( Om jag hade teknisk möjlighet så skulle jag "beama" en påse lösgodis till dig - jag har bara ätit lite av den! ;-)

2009-03-26 @ 17:45:15
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Ja bananaskids var goda! Finns de fortfarande tro?!

Men det fanns minsann inte nötcrème i 6-pack på den tiden! :-)

2009-03-26 @ 17:59:06
URL: http://ellisbellis.blogg.se/
Postat av: Bim HD

Hm... ska jag skriva något, eller? ehhh... eller ska jag återgå till att försöka möblera om bloggen? Hm... byta fram och åter och kopiera över allt och hej och hå... eller, nä... läsa? kryssa? Hm, nä... det sista går inte - lite Leo Tass ligger i korsordshögen... hm, vad?

Må så grankott...

Idag fick Jiellat något helt annat i present på sin bädd av busepusen... gissa vad? ehhh... eller låt bli ;)

2009-03-26 @ 18:25:44
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Helen

Jag får väl göra det bästa av situationen och SPARA min godispåse till helgen! ;-)



Sitter vid datorn och gäspar... Borde vara glad över att det är fredag i morgon, men jag har några surdegar som jag puttat framför mig för länge. Måste ta itu med dessa i morgon! Får dessutom inte vara ensam i mitt rum i morgon, vilket jag föredrar att vara (deltidsarbetare delar rum med mig 2-3 dagar i veckan). Anyway, måste ta och stoppa något i magen nu (förutom godis!). Simma lugnt ikväll! ;-)

2009-03-26 @ 20:15:16
URL: http://hihellohelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0