Rubrik saknas

Tisdag. Den kanske segaste dagen på hela veckan. Många hatar måndagar men den dagen är man ju oftast pigg efter helgen och det brukar finnas en del att prata om på kneget. Onsdagen innebär att halva veckan har gått och då är det nedförsbacke till helgen igen, så tisdagen är den jobbiga dagen! Söndagen kan vara rätt jobbig också. Speciellt på kvällen när man ligger där naken på golvet i fosterställning och tummen i munnen och skakar för att helgen gick så fort och det snart är dax att jobba igen... uh.. glöm det där förresten!
Denna tisdag har ändå flytit på bra så jag ska väl inte klaga, jag är annars väldigt bra på att klaga. Få som lyssnar på klagande dock så det är bäst att låta bli. Går och fixar lite käk istället innan jag blir hungrig och kinkig oxå!

Swoosch

Kommentarer
Postat av: Bim HD

Hm, här är det nog mer än enbart mat som ska hjälpa för att inte bli kinkig... bloggen spammad - och jag hittar inte mina uppgifter till one just nu, grrrrrrrr... svenska supporten för att öppna den igen har öppet till 18, kul? OM jag hittar till alla uppgifter och får rensat - engelska... Jag vill inte!!! :(

Må så grankott...

2009-03-10 @ 17:56:48
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Helen

Hehe...jo, även om man inte bokstavligen ligger i fosterställning på söndagkvällarna, så gör man det mentalt på sätt och vis. Håller med dig om att tisdagar är RUSKIGT sega. Från onsdag är det ju som sagt downhill till helgen!



Om jag drar till Tidaholm för lite "Labbas-stalking" (kanske kan få adressen av systern din, haha!) så tar jag definitivt med mig en bag full med filmer - orkar dock inte kånka hela samlingen själv. Skulle du inte vara hemma får jag väl fixa ett studiebesök på det där fängelset ni har istället (och hoppas att de släpper ut mig när jag vill åka hem...). Alternativt får du tipsa mig om Tidaholms andra sevärdheter!

2009-03-10 @ 18:27:32
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Korrekt. Tisdagar är egentligen inte något annat än en transportsträcka!

2009-03-11 @ 20:35:33
URL: http://trisselina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0