Skinande rent

Sådär! Nu är det strålande fint här igen! Det stinker gott i hela kåken, golven lyser, toalttstolarna är som blåa laguner och skinnsoffan är typ nyvaxad. Duktigt va? Dock skedde det en olycka när jag med min enorma styrka skulle ta loss toalettsitsen (ska man städa ska man göra det ordentligt) på övervåningen, jag slet sönder hela fästet... gaah... nu får jag skita nere tills jag köpt ny! Får bli en lyxigare trävariant denna gång så det blir varmt och skönt för skinkorna.
Nu tänker jag belöna mig själv med en öl (hoppas soffan har torkat)!

Mr Muscle

Kommentarer
Postat av: Helen

Buhu! Det var ju precis så där fint och skinande rent jag ville göra det hemma i dag. Istället blev det - inget. Jaja, får ta och avnjuta mina kulinariska varma mackor istället och hoppas på bättre tur i morgon. Kram!

2009-03-14 @ 19:56:30
URL: http://hihellohelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0