Slerv och analyser

Snart är det fredag igen. Bästa tiden på hela helgen måste nästan vara när man stämplar ut från jobbet på fredageftermiddagen. Då har man hela helgen framför sig... och sen går det snabbt utför och så sitter man där på söndagkvällen och funderar på vart helgen tog vägen. Får inte glömma att åka till systemet imorgon bara, börja sina i skåpet nu.
Arbetsdagen har passerat hyggligt lugnt idag utan större katastrofer. Maten var dock hemsk. En slervig fisk som man kunde sugit upp med sugrör. Kunde inte få ned eländet, så nu sitter man här hungrig och funderar på vilken sorts Nobelmiddag man ska laga ikväll.
Min kära chef stack förresten in huvudet innan jag åkte hem och vill att jag ska utvärdera Skype som ett verktyg på företaget och skriva en analys om detta. Jag har inga problem med tester och utvärdering och sen prata högt eller lågt om någonting, men att skriva en analys... hjälp. Låter ju som något som ska komma från ett labb. Ja ja, jag löser det nog på något sätt. Nu ska jag se vad som finns i kylen!

Dr. Labbas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0