Snö, snö, snö

Denna dag har gått väldigt fort. Släntrade in på jobbet strax innan 8 och blev snabbinkallad till ett möte där några från produktionen har fått för sig att köpa in ett trådlöst nätverk. Det blev till att banka ned dem i skorna så de fattade att det där ska de ge fan i. Här är det jag som bestämmer! (;
Innan jag visste ordet av var det lunch och sen var klockan helt plötsligt 16:40 och det var dax att åka hem. Allt har gått i ett rasande tempo idag. Hemresan gick dock destå långsammare. Snö på vägen vilket gjorde att trafiken kröp fram. Inte bra för en hetsig bilförare som mig. Väl hemma väntade snöskottningen. Jag som hoppats på att vi var kvitt snön nu.
Jaja, här kan jag ju inte sitta och uggla. Måste fixa lite käk, och rensa kattlådorna så odjuren blir glada.

Yeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0