Snön yr

Sitter här och hinkar vattem och funderar på vad jag ska äta till frukost medan snön yr utanför fönstret. Fast det är kanske lunch jag borde tänka på ser jag, klockan är ju redan halv tolv. Mår iaf bra denna förmiddag och det beror nog på att jag bara höll mig till öl igår/inatt. Farligt att blanda vet ni. Vi lyckades återigen att svänga ihop lite käk, rostat lamm med råstekt potatis som ficka götta till sig i ungen tillsammans med egengjort vitlökssmör. Vi improviserade även fram en egen sås oxå med lite sting i. Resten av kvällen flöt fram på en våg av öl, musik, ingen dans, massa prat och dåliga skämt.
Fruskost var det.... jag menar lunch... eller... nåt att stoppa i magen iaf. Sen ska jag se om någon tapper själ vill trotsa vädret och gå ut och gå en sväng. Måste röra lite på mig idag.

Bira bira bira! Bärs bärs bärs!

Några av kockarna


 

Kommentarer
Postat av: Bim HD

Hm, ut i detta vädret? Nopp... inte nog med att det snöar, vräker ner... ser knappt sjön!!! 200m dit, jö... Men, det blåser ju så träd och liknande nästan ligger ner... uff... håller mig inomhus, ja... Oki, det finns inte dåligt väder, bara dåliga kläder ;) Jag HAR riktiga kläder, men vill inte ut ändå... behöver också röra på mig - men inte bli än mer sjuk?

Må så grankott... och ni verkar ha haft en härlig kväll?

2009-03-08 @ 12:26:46
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0