The Thåttmeister

Två instanser blev det allt, ingen loot dock. Men jag är så über i min imba gear ändå! (;
Kära systeryster är på mig att vi måste åka och se pimmen i nästa vecka, och jag får väl säga att suget på att göra detta ökar. Vem pimmen är? Men hallå! Tåtte! Herr Joakim Thåström! Denna fina kille som skänkt så mycket musik till en ända sen man var barnsben. Ny skiva ska tydligen ha släppts i förra veckan. Måste jaga rätt på den. Men då jag inte har den än tänkte jag nu lyssna på en skiva från hans mer "industriella" era när han och några andra glada laxar kallade sig Peace, Love and Pitbulls (De verkade vara lite influerade av Einstürzende Neubauten, en annan trevlig grupp). Sen får det bli till att hoppa i säng.

Raggamuffin


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

verkar som plattan är senarelagd till den 13:e.



vi måste ju åka och fotografera med våra små samsungs!

2009-03-09 @ 23:16:16
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0