Tiden rinner iväg...

Helvete! Nu är det sen söndagkväll igen! Vart tog helgen vägen?! Hur ska jag optimera dessa timmar som är kvar innan jag måste hoppa i bingen och tvinga mig till sömns genom att räkna studsande tuttar? PANIK! Om jag lägger mig på golvet och stirrar upp i taket borde tiden gå långsamt men är detta optimalt? Nä! Det får bli till att glo på nån serie som jag laddat... eh.. spelat in via TiVo i veckan och vackert masa sig i säng och längta till den nya arbetsveckan!

I feel stupid and contagious

Kommentarer
Postat av: Helen

Exakt - vart tog helgen vägen? Fast nu är måndagen avklarad. Sedan måste man ta sig genom den förhatliga tisdagen, innan den där backen med svag lutning neråt behagar visa sig. Det värsta är ju att även nästa helg kommer gå lika fort. Och nästa, och nästa... Ja, du får förlåta, jag är lite deppig i dag! :-( Äsch, eller :-)



Angående scanningskalibreringen: Jag är fullt övertygad om att det finns betydligt sämre människor än herr Larsson att kalibrera scannern efter. Jag har ju kunnat konstatera att du har HUMOR (mycket viktigt!), film- och musiktycke (kommer inte att komma med kommentarer som "vaddå film/musik - det är väl ingen HOBBY!), händighet (tronbyte), matlagningskunskaper (herrmiddag) m m



Du har mitt fulla medgivande att kalibrera scannern efter dig själv! ;-)

2009-03-16 @ 17:49:20
URL: http://hihellohelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0