Den är sketasnygg!

Då var man mätt och belåten igen. Dock lite kaffenödig så jag får nog brygga en balja. Sitter och funderar på om man skulle hoppa ut i Azeroths underbara värld en sväng eller bara lägga sig på soffan och pilla lite i naveln medans någon bra skiva spelas. Hmm... Azeroth får det bli. Skulle det vara tråkigt står ju soffan kvar.
Man ska ju tydligen vara modeexpert när man bloggar om jag har fattat saken rätt. Nu får jag villigt erkänna att jag inte är någon expert men jag har förjävla bra klädsmak. Dock oftast för dyr för min plånbok. Nu har jag suttit och surfat runt lite på mitt kära Ebay igen och hittat en jacka jag börjat sukta efter. Ni som känner mig vet att jag är  galen i jackor och slår er nog för pannan nu och tänker dumjävel! Men jag tänkte iaf vara chiq här nu och visa detta mästerverk. Märket är Banana Republic och för er som inte känner till detta eminenta märke kan jag meddela att Bruce Willis bär en BR-jacka i Die Hard 4, dock inte denna modell. Nåväl.. här är den... köp den och gör mig sotis!

Sex machine. Pleased to meet you, Kate.



Psst, bilden är klickbar!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha jag trodde det var du först men att du kapat nyllet.

Skitsnygg jacka dimjävel =)

2009-03-09 @ 21:27:47
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Bim HD

Ja, kan man säga annat än... bananmossnygg!!! Hm, skulle behöva mig en vårjacka - och gärna en i något åt skinnhållet står på listan. Ja, för drömmar är ju gratis, eller? :D Men, det blir väl att drömma vidare... spelar för dåligt så jag kan inte ens vinna pengar till en ;)

Må så grankott...

2009-03-09 @ 21:44:27
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0