Ner ner ner ner för backen ner

Woohoo! Då är det nedförsbacke till helgen igen. Tiden går ganska fort ändå. Det fina vädret verkar oxå hålla i sig så nu får man väl snart boka tid för byte av sulorna på bilen. För att inte tala om rekond så hon får lite glans och lyster igen. Vintern har tärt hårt på det lilla livet. (Ja jag är lite kär i min bil) Vårjackan åker fram nu iaf och solglasögonen ska putsas. Sjukt egentligen hur fort vädret vänder.
Ikväll ska jag nörda till mig riktigt igen och vara med på raid till Naxxramas i WoW. Man måste ju hålla kontakten med sina virtuella vänner oxå så det inte blir sura på en. Fast hälften känner jag IRL så de är inte enbart okända puckon någonstans ute i cyberrymden... det är även puckon i stan. Då denna raid förmodligen kommer ta hela kvällen får jag väl ta tag i maten som brukligt efter en hård arbetsdag.... eller ja... en dag på jobbet. Så värst hårt var det inte idag. Möte igen som tog hela eftermiddagen, men vi pratade plåtporr (ja hårdvara alltså) vilket jag tyckte var intressant och det bjöds på semla... semla ja... detta vansinnigt äckliga bakverk. Vad fan är meningen med torr bulle som är uppskuren, urgröpt och fylld med vidrig mandelmassa och sen ett försök att gömma det med en klick grädde? Tur det inte äts hela året om.

Mjau

Kommentarer
Postat av: Helen

Vad är nu detta? Först "basker"-gnäll och nu semlegnäll. (Fast å andra sidan betyder ju detta vi rent hypotetiskt aldrig kommer att behöva slåss om dessa bakverk!).



WoW är en värld jag hittills inte har äntrat - skulle säkert bli beroende och sitta uppe hela nätterna och dricka coca-cola och missköta hygienen och tappa kontakt med släkt och vänner och glömma betala räkningar och förlora jobbet och bli så uppjagad att jag inte längre skulle kunna använda mig av punkter för att text ska bli lättläslig :-)



P.S. Jag jobbar hårt på att lura av min lillebror hans gamla hederliga 8-bitars Nintendo med tillhörande spel som Zelda, Super Mario m fl. ;-)

2009-03-18 @ 19:12:22
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Bim HD

Finns det som ÄR betydligt värre än en semla, lovar... Hm, våfflor? bara doften är hemsk där, jö...

Vår? Jaha, här kom det tom snö idag...

Efter läkarbesök idag - hem och vilade istället... 2st cortisonsprutor - en i varje axel - på eftermiddagen inbjöd inte direkt till datorjobb, nopp...

Må så grankott...

Ja, skinnjackan är urläcker... håller med dig... men priset, ehhhh...

2009-03-18 @ 19:57:35
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0