Varför så vissen?

Idag har jag via livets hårda skola lärt mig att blommor som inte står i fönster inte behöver lika mycket vatten som de som står i fönster! De jag har som inte står i något fönster verkar hålla på att drunkna av överbevattning. Inte lätt att vara man i dagens samhälle!

En annan man som inte verkar ha det så lätt ibland, iaf om man ska tro hans texter, är Jerry Cantrell. Han är nog mest känd som gitarrist och sångare i gruppen Alice in chains. Här är en liten fin låt och video från ett av hans soloalbum, My song från Boggy depot.

The gardener


Kommentarer
Postat av: Helen

Inte alls dumma tjejval, hörru! ;-) Flertalet (fick googla någon) av de där tjejerna ser naturligt "sportiga" ut på något sätt och Rita Hayworth var ju en riktig babe av det gamla gardet.



Hmmm...nu måste jag komma på några då: Lauren Graham (Lorelei i Gilmore Girls), Jennifer Lopez (i Out of sight - tycker att hon är en rätt usel skådis i övrigt - och sjunga kan hon definitivt inte!), Eva Röse (Rallybrudar), Nina Gunke, Katarina Ewerlöf och Jessica Zandén (alla från Tomten är far till alla barnen - något äldre, men ack så snygga!), brudarna från Charlie's Angles (TV-serien från 70-talet - inte filmerna!): Farrah Fawcett, Jaclyn Smith, Kate Jackson och Cheryl Ladd. Vad tycks? ;-)

2009-03-29 @ 19:14:19
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Helen

Ooops! Glömde Helena - hon ska ju självfallet vara med (hjärnsläpp). Hur står det till denna afton - har du intagit fosterställning ännu? Det har jag, mentalt i alla fall. Har inte fått ett dyft gjort denna (korta) dag (jo, lite disk och städ). Nästa helg lär väl dyka upp before we know it - och lite varmare väder väntas i mitten av veckan, tjohoo! :-)

2009-03-29 @ 20:27:18
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Helen

Förresten... På tal om att röra på fläsket (och jag tror inte att du har så mycket av den varan) så har jag inte satt en fot på gymmet den här veckan - buhu! :-(

2009-03-29 @ 20:30:51
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Helen

Ja, du som har hus har väl plats för motionscykel och lite skivstänger! Jag har lite hantlar och sånt hemma, men några större pinaler får jag inte plats med - därav gymkort. Vi får försöka överleva våra fosterställningstillstånd så gott det går! ;-) Önskar dig en god natt - kram!

2009-03-29 @ 22:01:47
URL: http://hihellohelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0