What a strange person

Nu har jag minsann varit duktig och påbörjat strykningen. Eller är väl egentligen klar. Bara skjortorna som behöver strykas lite för att kamma till dem. T-shirtarna viker jag nog ihop lite fint och lägger in i garderoben. Så nu tänkte jag belöna mig själv med att slänga mig på soffan och lyssna igenom U2's nya skiva. Kan vara bra, kan vara dålig. Och är den dålig så blir det ju ingen belöning... mer som ett straff... typ. Utförlig recension kommer inte.. men några sorts kommentarer blir det säkert!
Men innan jag smiter tänkte jag visa er vad jag tycker är en av filmhistoriens absolut roligaste scener. Finns många som inte gillar Monty Python men jag avgudar dem. Men detta kanske oxå förklarar lite varför jag är som jag är?

I fart in your general direction!


Kommentarer
Postat av: Bim HD

Hm, om jag avgudar dem vet jag inte - men gillar dem, ja :) Dock inte Mr Bean, nä... Men, jag kan tom skratta när jag ser på TimeTeam (tror jag de heter) - Tidresenärerna på svenska... Vilken svensk kanal det går på som svenskt namn, noll koll... Men, bara jag SER Tony (efternamnet försvann nu - med som slashasen med "mr bean" i en tidsmaskin...) Varför är jag som jag är? bara undrar... totalt förvirrad? Hm, det beror nog däremot på Staffan - han får alltid skulden för allt!!! Det blev bara pannkaka pga honom i livet... :D

Må så grankott...

2009-03-04 @ 21:13:22
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Jenny

Jo tack allt är bra här med. Jag lever och frodas. Och i går var det sannerligen inte, snarare en 15 år sen. Time flies. Ha det!

2009-03-04 @ 21:52:44
URL: http://trisselina.blogspot.com
Postat av: Ida

Stryka var inte illa... Minns inte senast jag gjorde det. Äger ingen strykbräda och tror jag gav bort strykjärnet till en svärmor för flera år sedan ;)

2009-03-04 @ 22:30:56
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0