Yxad

Sådär, då är jag hemma efter att ha fått håret yxat hos min barbariska barberarinna. Ha, sa ni nu då? Det var väl en betydligt mer manlig skrivning av varit hos frissan? *stolt* Det blev som jag trodde oxå... satt på jobbet djupt försjunken i arbete och tittade till på klockan... den visade 16:03. 16:30 hade jag tid hos håryxaren och lite mer än 3 mil att köra. Men Betty spann på fint så jag hann! Men tyvärr Chris, det blev inte page... de hade en begränsning på att bara klippa håret kortare och inte längre.
Arbetsdagen gick snabbt som attan idag. Kära Microsoft uppdaterade i förra veckan sitt verktyg för att kunna migrera från Lotus Notes till Echange så jag har satt mig in i det idag. Nu ska det där satans jävla helvetet till förbannad ursäkt till pissmejlsystem ut. Go Exchange! Woohooo!
Nu ska jag fixa lite käk. Är hungrig som en brunstig bäver i en skolmatsal!

Kapten Zoom

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hur kort barbarerades du då?

2009-03-09 @ 18:11:38
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Bim HD

Hm, har ni inte Exchange redan??? :P hm, satt med i någon sådan grupp när vi införde det för... ehhh, evigheter sedan? typ... Nu är det mestadels EN man/karl som får röra boxarna där, uff... Möjligen får vi titta, om ens det... Vi försökte få tillgång för att underlätta för alla parter vid något tillfälle, nonono... Trött man blir, suck...

Hm, en vettig läkare? Ja, han var, nä är... Bror till Johan Plate... Får se hur det går att jobba på onsdag - tyst i HelpDesken? Eller så irrar jag omkring och gör något HELT annat, vem vet... antar EN chef kommer bli vansinnig - den som har personalansvaret blev överlycklig(?) - överdrift? - över att man kommer åter... är det SÅ illa för stunden???

Må så grankott...

(ngn som tänker logga in och läsa epost imorgon? Och även kolla om en viss är på möte på annan ort eller något - inte katten vill jag ha någon skit omgående inte, blääää...)

2009-03-09 @ 18:31:30
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

heja heja..Labbas med långhår! Yey!

2009-03-09 @ 18:45:53
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

nu ska du inte vara dum och korthårig.

2009-03-09 @ 19:48:27
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hehe!



..du vi måste ju se tåtte..

kan ju inte missa karln när han är i skövde..

2009-03-09 @ 19:54:23
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0