Öm i baken!

Alltså här är man! Lagom full och allt men ingen efterfest i sikte. Ska det vara såhär? Tragiskt! Jag som har så mycket att ge denna natt. Dåliga skämt och perversa vitsar. Nåväl, jag får väl satsa ännu hårdare nästa helg.

Har varit och grillat ikväll hos en polare som fyllde en helvetes massa år, jämfört med mig då, och även hinkat en del öl. Senare framåt kvällen så drog jag och en annan polare fram till stan för att husera in oss på stället Lilla Bryggeriet. Där brukar det vara gott om lammkött och en annan brukar nästan tillhöra den äldre skaran som hänger där. Idag tog de 150 riksdaler i inträde för att något band var där och spelade. Surt hostade vi upp slantarna och gick in. Väl där inne möttes vi av en chock. På scen stod det något jävla hillbillieband och körde blues- och 50-talslåtar. Vi stegade fram till baren och beställde dricka och såg oss omkring... jag var utan att ljuga yngst där inne (min polare är ett år äldre). Alla de andra var typ från 45 och uppåt. Sen blev det tjuvnyp i arlset från både den ena och andra kärringen och vi hällde tappert i oss mer och mer sprit för att försöka förtränga misären. Det gick inte något vidare... men vi höll ut. Har man pröjsat det där jävla inträdet så får man gott lida lite. Har aldrig varit med om något liknande på det stället... måste ha varit något känt band för äldre raggare eller något i den stilen som spelade. Nu tänker jag kvarta och förtränga denna hemska upplevelse!

We hate love, we love hate

Kommentarer
Postat av: Bim HD

Ojojoj... Hm, det ÄR synd om dig, lovar... hahaha, hehehe...

Hrm, ungefär som när Hälsokompaniet hade en festkväll med mat och dryck - samt dans såklart på The Roof här... MEN, de hade inte fått hyra lokalen för HELA natten, oj... när uret var 11 - öppnade de för allmänheten och folket i övrigt dröp av, omgående... dansgolvet blev housemusik - inte en kotte dansade (inte ens de nytillkomna!!!) och medelålderna sänktes till??? Ja, om man säger som så - det var 18år in... och jag lovar att flertalet fanns som INTE hade åldern inne, än... föräldrar till klasskamrater till vissa fanns nämligen på plats, hahaha - avslöjade för platsen och för ungarna? Inte ens kan det kallas lammkött när det är 18 och yngre, eller? Eller har 40årskrisen anlänt än? :P För 30 lär kanske vara passerat? hihihi...

Må så grankott...

... är jag elak såhär idag? mors dag och allt - kom ihåg mor nu - ring om inte annat :P Äsch, syrran din lär väl påminna dig, eller hur?

2009-05-31 @ 09:49:29
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Bim HD

Hm, käkat jordgubbstårta nu då??? :D

Må så grankott...

kortaste hittills va? 8)

2009-05-31 @ 22:21:39
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Mikaela

Hahaha, fantastiskt att se rubriken på detta inlägg i samklang med reklambannern just ovan om Xyloproct om man har ändtarmsbesvär! :D

2009-06-05 @ 23:00:37
URL: http://www.njutmaten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0