Smärta och techerotik

Aj fi satan! Det värker överallt. Smärta, pain unt ond bråd död! Ok ok, kanske överdrev en liten smula nu. Ont i benen har jag iaf. Har varit sketaduktig (enligt mig själv då) med att varit på spinning i söndags, gymmade hårt benpass igår (därav min smärta som gissningsvis är värre imorgon) och kört ännu ett pass på gymmet idag med rygg och axlar. Inte illa va? Nu en dags vila och på torsdag blir det armarna som ska få lida. Känns skönt att ha börjat komma igång igen.. ska bara lyckas med konststycket att orka fortsätta. Men jag tror ena polaren smiskar upp mig om jag slackar till... undrar om han är sadist (hjälp)?

En fin dag var det på jobbet idag som mestadels bestod att ett långt möte. Brukar tycka det är rena döden men idag hade sånadäringa konsulter på plats och vi pratade om kommande hårvaruuppdateringar för vårt kluster. Många treställiga förkortningar flög genom luften och när vi bestämt det mesta var man som den plåtporrsfantast man är lite blöt i byxan. Nu ska vi bara få en prislapp på det hela och sen får vi se om det är genomförbart eller om något måste justeras.

Regnet öser ned utanför fönstret just nu. Rätt ok att det regnar under veckan när man knegar men nu är det snart dax för långhelg så vädret får skärpa till sig. Går ju inte att grilla om skyn faller ned på en. Gräset kan man inte heller klippa men det är å andra sidan en positiv sak så man ska inte klaga för mycket. Man får inte se problem, bara möjligheter.

Nä, ska vi inte ta en sång? Efter gymmande så kanske något med Henry rollins passar, mest för att han har en sån härligt fet nacke. Liar med Rollins band, en klassiker.


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha what? regga sig?

Jag har aldrig behövt regga mig när jag ska kommentera devotebloggar..?

Vad snurrade du till nu jonas?



2009-05-19 @ 22:35:54
URL: http://garderobsgrubbel.devote.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mohahahaha! I will tell the whole world!



men jösses vad du tränar..det kan ju inte vara nyttigt nånstans!?

Pratade med kusin Claes förut.

Han kommer de 10:e då och ville att vi skulle ta några öl, köpa pizza och kolla på fotbollslandskamp.

2009-05-19 @ 22:43:00
URL: http://garderobsgrubbel.devote.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hmm fast kommer vi lyckas med att vrida dina vältränade armar??



förresten så måste du komma hit och fixa mailen..kan inte ha båda datorerna igång ju!

kram

2009-05-19 @ 22:58:02
URL: http://garderobsgrubbel.devote.se
Postat av: Bim HD

Hm, ja... Själv fick man ju försöka köra ur lite mjölksyra ur benen idag - aj... körde nog lite hårt igår på BodyStep, möjligen. Dock regnskog i lokalen :P Var lite ilsk minst sagt när jag kom dit så - man tog i, hrm... Ja, inte med armarna, men benen fick jobba dess mer :P Och när man fryser efter träning, DÅ har man tappat lite väl mycket vätska, japp... Kan ju även bero på det idag, vem vet... Men, imorgon väntar BodyJam... och fredag - BodyStep igen... och någon dag lär det väl blir benträning gånger tre varianter, magträning på olika sätt, samt träning för kärlekshandtagen, hehehe... kanske behövs? :P få bort dem alltså? Ja, och ryggträning - minst en timme till där nere - ehhh, vilken dag? hm...

Här rullar mest... fastnat... Kolla Facebook :P

Må så grankott...

ngn som HAR katt som ÄR kräsen, och som jag nog är mordhotad av... läste du den biten? den var bra, hehehe... och se till att hjälpa kära syrran nu, då också, basta. (som om man älskar liknande efter jobbet? ja, syrran kanske, men inte datorer :P)

2009-05-19 @ 23:07:23
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Ida

Lät som en trevlig dag på jobbat! Vart jobbar du, och med vad? :)

Nu har jag lyssnat på grodan, han var rätt okej faktiskt ;)

2009-05-21 @ 03:35:59
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0