Sätt valfri rubrik, jag orkar inte.

Så börjar tisdagen dra sig mot sitt slut. Onsdagen väntar ivrigt i kulisserna, redo att ta över och kanske bjuda på både det ena och det andra. Denna dag har varit ganska seg, iaf på kneget men det beror nog mest på att jag i huvudet redan har slutat där. Man vill liksom inte ta tag i något, det kan vänta tills efter semestern när de andra får ta i det. Semester ja, det jag inte får i år. Hade siktat in mig på en sen sådan i år och den vecka som min ledighet skulle börja är den samma som jag börjar på nya stället. Hoppas jag kan få lite ledigt i vinter och ladda batterierna.

Mitt satans jävla knä är bättre men förmodligen fortfarande i sämre skick än ett på en 107-årig gubbstrutt som slagit i sitt då han sladdat med permobilen på ett bananskal. Jag tog mig dock i kragen och flexade bukfettet på gymmet med att köra lite rygg och axlar så jag med gott samvete kunde mumsa i mig kvällsmaten och unna mig en kaka eller tre till kaffet.

Imorgon kommer en kusin på besök då han är i trakterna i jobbrelaterande ärenden, så det vankas pizza, öl och fotboll i en trevlig symbios på kvällen. Fotbollen kunde iofs kvittat mig men va fan, vad gör man inte för att vara trevlig och ha en orsak till att häva i sig några starka?

Me love you long time


Kommentarer
Postat av: Helen

Trist att det inte blir någon semester - men ett nytt jobb får väl slå lite högre. Du får sikta på lååååång julledighet!

2009-06-10 @ 20:26:20
Postat av: Bim HD

Hm, vad killar gör när de inte jobbar eller sover... är det rubriklikt... sammanfattade innehållet lite där... hehehe

Må så grankott...

2009-06-12 @ 09:23:39
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0