Aptrött

Blaah... är trött så det blöder ur ögonen. Men jag måste gå upp i någorlunda vettig tid på söndagar för att kunna somna på kvällen så jag får lite sömn innan jobbklockan ringer i tidig gryning på måndagen. Hmm, kvällen var kanske fel ord. Är glad om jag somnar innan 02. Nu tänkte jag ta mig en torr macka eller nåt och köra ned i halsen så jag får i mig lite frukost. Det viktigaste med frukosten är ändå kaffet, utan koffein går det inte att leva. Blir så skakig och konstig utan det. Å andra sidan kan jag bli grining utan mat. Mycket att att ta i beaktning. Jaja, mot köket och se vilka kulinariska läckerheter som bor i kylskåpet och skafferiet!

Guns don't kill people, people kill people (and monkeys if they got a gun).

Kommentarer
Postat av: Bim HD

Hm, det finns mycket som kan göra en grinig - lovar...

Just nu klarar jag inte kaffe, hemska tanke. Utan kaffe vaknar man inte - men cola klarar jag. Jag som aldrig dricker det normalt!!! Dock går inte kaffe alls just nu, smakar skunk och med tjock hals, än värre. Men, jag är ju konstaterad, icke sjuk, så... Men, röst har man ingen, mm... :/

Må så grankott...

2009-03-15 @ 13:51:53
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0