Guide sökes

Det har varit helt otroligt segt idag. Jag skyller allt på den förlorade timmen. Min inre mat- och sovklocka går nu fel vilket gör mig än mer störd. Undrar om jag kan stämma någon för detta och få mig ett par miljoner. I USA går det säkert. Mycket kaffe blev det på jobbet och det verkade som att det var fler än jag som var ovanligt trötta idag. En klen tröst i mitt rubbade tillstånd.

Efter kneget åkte jag och handlade. Tänkte vara duktig och köpa på mig för hela veckan. Men väl inne i stans nya Kvantumbutik blev jag lika vilsen som en förlorad bäver inne i ett omklädningsrum på Lindex som undrar varför röda bilar inte luktar som gamla tandpetare. Länge irrade jag omkring där inne och kom efter många om och men ut med en tandborste och en liter mjölk. Ok, lite mer vart det men jag hittade fan inte allt jag sökte, och springa där inne som en yr höna hela kvällen och leta tänker jag inte göra! Får se om jag vågar mig tillbaka dit senare i veckan.

Nu är det rensning av kattlådorna på schemat. Sen mat (om jag nu har något hemma) och lite välförtjänt avkoppling till veckans avsnitt av The Unit.

Vilse i pannkakan

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

men varför ringde du inte? Jag och mamma var ju där inne.

2009-03-30 @ 18:37:11
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Bim HD

Det ÄR Staffans fel - är bara så... att du inte hittar alltså. Annars är det ju timmens fel - antar det är lösningen för min del... tack för den...

Må så grankott...

2009-03-30 @ 22:27:06
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0