Min dag idag!

Då är man hemma efter söndagsmiddag hos päronen. Klart de bjöd på mat denna fina dag, det är ju min namnsdag så hurra till mig! Var hurtig och promenderade dit och efter maten promenerade jag, syster och mor en bit till. Dock måste jag ha druckit för mycket till maten för det var en fasligt kluckande ifrån min mage. Men det kittlade gött!

Nu ska jag vara riktigt tråkig resten av eftermiddagen och göra hushållsbestyr. Strykhögen har vuxit till sig så det blir till att sätta stereon på absurd hög nivå och knata ned i källaren och ta tag i den. Efter det får det bli den den sedvanliga fosterställningen på golvet gråtandes för att det redan är söndagkväll igen.

Pumping iron

Kommentarer
Postat av: Helen

Naaaaw...Grattis på namnsdagen, gubbstrutten! ;-)

2009-03-29 @ 16:34:57
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Grattis på namnsdagen! Skit i att stryka, jag stryker så sällan så att jag inte ens hittade strykjärnet i fredags..

2009-03-29 @ 17:51:31
URL: http://ellisbellis.blogg.se/
Postat av: Helen

Strykhögar är till för att ignoreras - fast det är klart att det blir jobbigt att kliva över dem till slut. :-)



Ang. Michelle - ja, jag har faktiskt väldigt bra smak när det gäller kvinnor, haha! Michelle är/var ruskigt snygg (även om hon dessvärre verkar använda botox numera - Nicole Kidman är ju annars ett skräckexempel vad gäller botoxanvändning). Har du lust att utväxla snygga-kända-donnor-exempel? ;-)

2009-03-29 @ 18:26:38
URL: http://hihellohelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0