Morr...

Nyligen hemkommen från en smått jobbig dag på kneget. Jobbiga användare som ringer och ställer frågor som en femåring begriper. En avdelning som har utbildning där helt plötsligt alla inloggningskonton lägger av. En server som är allmänt obstinat. Lägg där till skrivare. Dessa jävla skrivare. Man kanske skulle ta en bensindunk och dundra ned till närmaste Xerox-fabrik och "grilla korv"! Sen får man ju inte glömma en arbetskollega som hängt inne på mitt rum halva dagen utan speciell anledning, dragit dåliga skämt, kommenterat allt och gjort ljudeffekter och fåniga röster till det mesta. Jag ville bara ta tangentbordet och slå in pannbenet på'n!
Annars är det bra!

Puss

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag snusar ytterst sällan nu, inte ens på fest. Men ibland gör jag undantag och då räcker det med några minuter för att jag ska börja må illa av smaken, för gott är det ju fan inte. Antingen spottar man ut den då eller så står man ut tills det snurrar till, men så länge brukar jag inte stå ut. Fattar inte ens varför jag ska be om snus.. Men att feströka har jag definitivt slutat med för all framtid, då är snus bättre..

2009-03-04 @ 17:51:17
URL: http://ellisbellis.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Nja, men det är en festgrej, är det fest så ska man snusa, åtminstone en gång i halvåret..

2009-03-04 @ 18:01:36
URL: http://ellisbellis.blogg.se/
Postat av: Bim HD

Hm... tänk, det där låter precis som en totalt helvanlig dag på jobbet... eller om man byter ut den som STÅR inne på rummet - till två som sitter där... typ...

Skrivare - ett släkte för sig, och bör ej nämnas i en mening med mer än ett ord. Och hos oss är ordet... E-T-I-K-E-T-T-S-K-R-I-V-A-R-E... något som inte ens pratas hög om, lovar... Någon meddelar - DPT - det kommer lösa allt, hahaha... Undrar vad det har hjälpt till med på de ställen det körs redan? Uff...

Må så grankott... förutom livet - så är väl allt bra, antar jag???

2009-03-04 @ 18:35:10
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Sheena / Rockho

Svar: Tack och lov att jag endast jobbar 3h/dag tre dagar i veckan då det gäller mitt jobb, men fan .. bara det är pinande - hur fan hade det inte varit om jag jobbat åtta timmar fem dagar i veckan? Usch.

Jag måste verkligen finna mig ett nytt jobb snart.

2009-03-04 @ 19:48:44
URL: http://rockho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0