Någons fel måste det vara!

Men va fan, då sitter man här vid datorn igen! Jag som har annat att göra.. eller vänta nu.. det har jag ju faktiskt inte. Då kan jag sitta här med gott samvete. Kvällsmaten är ju sen länge avklarad och veckans avsnitt av The Unit är sett. Denna fina serie om män för män. Ok, deras familjer är med på ett hörn oxå men det dravlet behöver man inte bry sig om. Det är pangpanget som räknas.
Satt och funderade på ungefär när jag blev som jag blev. Är det Nine inch nails som format mig helt eller inte. Kom på att det hela måste ha börjat tidigare, för tutt-tokig har jag varit länge. Just nu lutar det åt att det är Annika Jankell (hon hade ju programmet listan i slutet av 80-talet och presenterade videos som kan sabbat min hjärna totalt) och Alice Cooper's fel att jag är som jag är! Men det tål att tänkas på lite till... ZZ Top kan få arga ögat oxå.

Somewhat damaged


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mmm zztop i back to the future III.



Hha dålche & Galabbas- lovely!!



Ja, nu tycke rjag vi tar över tryckeriet..i höst..ska bara fia lite stålars först.

2009-03-16 @ 21:29:04
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Ellinor

sv: Jag tror att tjejerna på bilderna tycker att de är jättefeta.. tyvärr.

2009-03-16 @ 21:30:10
URL: http://ellisbellis.blogg.se/
Postat av: Bim HD

Åh, jag bara älskar den där låten - och rätt många fler med honom :D Jodå, det finns kassa också, hihihi... Och ZZtop sitter inte helt fel det heller... Ojojoj, vad länge sedan man spelade något av dem... Hm, läge för det kanske... Där finns det ngn CD, annars lär man nog få gå iväg och damma av gamla LPskivor... Orkar man det? Hm, men busig vovve och busepus i huset? Nä... YouTube? Möjligen ;)

Må så grankott...

(hm, dock blir ju ljudet lite sämre då, hm... ... ...)

2009-03-16 @ 21:33:34
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Helen

Nu får du väl ge dig! ;-) "Trash" CD:n har jag ju också - och en samling med ZZ Top. "Listan" kollade man ju alltid på (jag spanade dock INTE på Annika Jankells tuttar, haha!). På tal om Alice Cooper så gillar jag "He's back (The Man Behind the Mask)" från 1986 som blev en jättehit i Sverige. (Vågar mig inte på att YouTube-länka...det gick ju inte så bra sist!). Sweet dreams!

2009-03-16 @ 22:13:25
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Helen

Det var värst! I damens pass står det 168 cm (vilket är en avrundning uppåt från 167,5 cm, hehe!). Har dock inte mätt mig sedan gymnasiet så jag kan ju ha krympt - livet kan ju vara så tungt att bära på axlarna! ;-)

2009-03-16 @ 22:20:25
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Bim HD

Hrmpf... nu började du ju låta som herrarna på jobbet... "man måste ha allt det gamla digitaliserat och som mp3, typ"... osv... och jag säger, ehhh... öhhh... ahhh... måste man? När orka, eller göra? ;) Ork, tid osv... eller, man KAN spela vinyl och man KAN inhandla dem på CD till specialpris när andan faller på... eller möjligen finns pengar på kontot - det sista där svårast tror jag :D

Dock... jag själv hittade 16st gamla backupband på jobbet... jag HAR flyttat dem runt i samma rum när jag bytt plats, hittat ultimata platsen nu tror jag... och man KAN nog göra något kul av dem tror jag... ehhh...

http://neodome.blogg.se/2009/march/ibland-har-vi-inte-bara-lite-roligt-utan-myck.html

Nä, det är inte jag... Men, denne herre(?) är en arbetskamrat på annan ort - vi är ju lite här och där i länet... hm, förresten, varför har han lika skärmar och jag två olika? Hm, för att han varit iväg och tagit för sig av lagret? Som vanligt när det gäller karlar? Hm... och säkerligen HAR han städat sitt skrivbord innan en bild i bloggen ÄR tagen, hahaha... jag döljer inget jag :D Kaos är granne med gud - och då är han nära mig, eller? :P

Må så grankott... nu tror jag att jag och liten Leo Tass intar läge - jag dock med bok en stund... han ligger bredvid här och... försöker sova? :D

2009-03-16 @ 22:54:07
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha ok it's a deal..men tycker du ska skissa för fult nu med när du har tid..har lite planer förstår du..

2009-03-16 @ 23:26:11
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Ida

Skönt att kunna sitta vid datorn med gott samvete. Älskar sådana dagar då man inte har något att göra/klarat av dagens alal uppgifter, och sen bara kan sitta och leka framför datorn i en evighet :D



Listan måste varit före min musiktid.. Voxpop är det äldsta jag minns ;)

2009-03-17 @ 02:27:47
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0