Trasig

Sitter här och lyssnar på EP'n Broken som Nine inch nails släppte -92. Jisses, det är ju en evighet sen. Hur gammal är jag egentligen? Nåväl, inte gråhårig än iaf, och förhoppningsvis inte skallig. Denna EP är ett litet mästerverk rakt igenom, både text- och musikmässigt. De flesta av er skulle säkert inte hålla med mig efter en lyssning, men det gör inget. Jag är en sån förstående människa som låter folk ha sin egen åsikt.  Det har släppts ett hel gäng videos till denna ansamling låtar och t.o.m introlåten fick en rolig en, den tänkte jag visa här.

Om ni nu tittar på den kommer ni säkert undra hur det står till i min skalle egentligen men ni behöver inte oroa er. Jag är friskare än somliga tror. Fråga syrran om ni inte tror mig! Eller... det kanske är bäst ni låter bli.

Det gjordes förresten en hel lite film till EP'n som typ förbjöds och har nu blivit lite kult. Den är ca 20 minuter lång och kan säkert hittas på en torrent-sajt nära er om intresse finns. Broken movie heter den, orginellt namn va?

Still cannot fix this broken machine


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Gör det och spara en eller två till mig! :-)

Det finns Svampbob-choklad på ÖB också, han är min idol, det fanns INTE när man var liten iaf..

2009-03-26 @ 22:40:12
URL: http://ellisbellis.blogg.se/
Postat av: Bim HD

Still cannot fix this broken machine

Ungefär som jag känner mig i nuläget - dock med ett template som ger mig än mer gråa hår än jag redan HAR... (hm, undrar om man snart ser ut som far? Han var ljus som ung, sedan blev han stålgrå, uff... blekmedel tack?) Jag blir knäpp alltså, sitter och sliter och försöker få till något - hittat till ett uselt, egentligen. Men, bättre än alla överdrivna :P Men, när jag försöker lägga dit det jag ska ha i sidebar... lägger det i den ordningen jag vill ha... Nähä, ibland kommer vissa saker med - andra lägger sig i en HELT annan ordning än jag bestämt det... Just NU är rutan - sidebar - tom och INGET ska finnas där alltså - vissa saker är ju dumt att ha både där och högst upp på sidan, eller hur? Och rutan ÄR tom... men i bloggen? Där finns allt - nästan i stereo tom... gah... Hm, stoppa i lilla headsetet och lyssna på musiken, rensa hjärnan? Hm, dock gick templatet med på att ändra mina youtube till rosa - bara för att jag skulle få ha det någon gång i livet, hahaha... :D

Må så grankott... kör försiktigt... och jag ska försöka lugna ner mig... samt bestämma mig om jag ska läsa de sista sidorna i en bok, har ju redan läst den - meningslöst? Ja, jag vet hur den slutar, helknäpp, jö... :D

2009-03-26 @ 23:55:51
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Ellinor

Svampbobchoklad är mjölkchoklad med någon form av mini nonstop i, väldigt sötsliskig men vad gör man inte för lite Svampbobchoklad. Annars gillar jag riktigt mörk choklad bäst!

2009-03-27 @ 00:43:04
URL: http://ellisbellis.blogg.se/
Postat av: Veronica

Du glömmer väl inte bort Earth Hour imorgon? (: Släck ljuset en timma för klimatet!



http://grandby.blogg.se/2009/march/paminnelse-earth-hour-2009.html

2009-03-27 @ 13:36:41
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0