Så var det söndag igen

Ännu en helg har passerat och återigen har ölen flödat... gött! Inte att helgen passerat alltså utan ölen, helgen hade gärna fått vara längre. Jag gillar ju verkligen att vara ledig och slappa och göra ingeting. Är t.o.m väldigt bra på det!
Igår var det grillning på tapeten här med syrran, hennes kille och en tjejkompis innan vi drog oss fram till stadens vilda nattliv. Igår var en av de få kvällar per år som det faktiskt är vilt i stan då det var crusing, eller kroooozing som det tydligen uttalas här. Raggarjävlar precis överallt och annat löst patrask. Jag får väl räkna mig själv till patrasket, raggarna beblandar jag mig inte med.

Grillandet gick finfint sånär på den torra vegobiffen syrran skulle ha. Jag kan ha bränt den något men jag tror den sköljdes ned med öl och cider. På stan var det såklart knökfullt och på ena haket var det 40 minuters väntetid för att få komma in, så det var bara att bege sig till det andra stället. Där var det också fullt men man fick komma in iaf. Hann förresten knappt komma in innan jag hade en otäckt full 40-taggare på mig som väste fram orden "Schka vi danscha?" mellan spritångorna och klämde sig fast i min arm. Vänligt men bestämt lyckades jag som tur var vifta jag bort henne och kunde sedan koncentrera mig på ölandet och skumma samtal med norrmän och en finne. En lyckad kväll var det!

Nu är det då söndag kväll och den känns som vanligt inte lyckad. Man sov länge idag och kommer nu inte att kunna somna i tid för att få sin skönhetssömn innan klockan klämtar för uppstigning till kneget. Har dock inte varit bakis idag vilket nästan känns konstigt men ändå skönt. Ätit som en häst har jag gjort istället så kroppen kanske inte har varit helt ok men jag har mått fint.

Nepp, dax att ta tag i söndagsångesten och lägga sig naken på golvet i fosterställning och suga på tummen gråtandes. Sen får det bli lite kaffe och se vad som bjuds på dumburken.

Transform and roll out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Hahaha, jag är ledig imorgon. mohahahahahaah. ska Till ullared (8 Avis elller? hahahahah

2009-05-03 @ 20:31:09
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Btw det är bara bra (=

2009-05-03 @ 20:31:37
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Bim HD

Hm... jag tänker inte gå upp innan jag själv vill. Nopp, oavsett när brä'går'n öppnar såg vill jag inte åka omgående, nä... de öppnar vid 7snåret - skulle inte förvåna mig alltså. Nä, jag vill inte... Men, åka med dit kan jag väl, frågan är väl även mest också... Sällskap, eller vad? För vad ska jag göra där? Ehhh... ska fundera lite på det, får se om det blir en rapport på det hela... :p

Må så grankott...

och ha en bra måndag... kliv upp ur sängen och skrik rakt ut - ÄNTLIGEN MÅNDAG!!! Ronjavårvrål ska ligga i lä, liksom. Hm, synd det inte är lägenhet så du väcker hela huset :P förutom katterna då :D

2009-05-03 @ 22:23:16
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0