Whisky, cigarr och ännu en jacka siktad



Lördag kväll och jag sitter hemma och fiser. Väldigt självförvållat så jag ska inte klaga och det gör jag nog inte heller... tror jag. Behövde en kväll att bara slappa lite. Musiken dånar just nere i vardagsrummet och detta för att jag suttit på trappan till altanen och slappat med lite Bowmore och en finfin cigarr. Musiken måste ju höras dit ut, därav volymen vars lufttryck kan rubba hjärtrytmen på äldre personer. Tog detta som en belöning till mig själv då jag lekte mexikansk städkärring förut och strök lite för att bättra på mitt dåliga samvete över den enorma hög som växt till sig i källaren. Nu är de flesta skjortorna strukna iaf, bara Mount T-shirt kvar.

Har surfat runt på nätet idag också efter lite schyssta kläder också och som vanligt snurrar jag in mig på jackor (detta är en psykisk störning jag har och måste lära mig att leva med... även om plånboken skriker). Idag har jag blivit väldigt fäst vid en ganska bra kopia av Wolverines jacka från X-Men Origins från Soul Revolver. Vem som gjort originalet vet jag inte men det är inte Vanson Leathers som brukar göra dem, även om de är på gång med en egen kopia (min expertis inom detta område är nästan oändlig). Nåväl, kanske slår till på jackan när skatteåterbäringen kommer, om jag inte hittat något annat att sukta efter. Nu får det bli en öl!

Screw you guys, I'm going home!


Kommentarer
Postat av: Bim HD

Ehhh... tänk, jag tror jag kan förstå dig...

Ja, att du suckar över denna jacka, puh. Hittar inte ord, och den är dyngläcker. Då är jag kvinna och inte någon som möjligen skulle klä i en herrjacka, direkt. Hihihi... Men, helt klart godkänt skulle du få av mig, lovar!

Må så grankott...

skatteåterbäring? hm... ja, den tror jag när jag ser - inte lär det räcka till en skinnjacka här inte. Möjligen en enkel fuskis då... om ens det - annars tom minus :/

2009-05-24 @ 10:11:55
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Helen

Hu! Inte ska du väl röka hälsovådliga stinkbomber... Nepp, cigaretter och cigarrer finner jag direkt avtändande (inte för att du behöver ta notis om detta, haha!). Då är jag mer förtjust i din andra "ovana" - jackorna. Grymt snygg jacka på bild, och eftersom du håller på och deffar på gymmet, så lär du väl ser grym ut i den - också. ;-)

2009-05-24 @ 15:37:59
Postat av: Bim HD

Hihihi... kan dock inte låta bli att dela med mig av vad jag hittat... känns det igen? :P



http://klimakteriehaxan.blogspot.com/2009/05/strykfritt-och-slatstruket.html



Må så grankott...

ngn som har problem med din kära systers blogg... försöker besöka den... och den låser hela datorn för mig... ;(

2009-05-24 @ 18:18:32
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0